Să ținem legătura, discutând teme de predare și învățare prin forumul TEACHME! Simțiți-vă liber de a lăsa comentarii în dezbaterile aprinse despre problemelor pedagogice și de a lua parte la discuțiile aferente! Suntem bucuroși să obținem feedback-ul dvs. și să generăm noi idei pentru a deveni un e-profesor!
Am creat răspunsuri în forum
-
Eu folosesc acest model în proiectarea cursului Tehnologii Informaționale.
Primul pas în planificare este identificarea și analiza cursanților. Analiza se exprimă în termeni de competențe generale și specifice. Înțelegând care sunt competențele cursanților la începutul instruirii poate contribui la îmbunătățirea instruirii acestuia.
Al doilea pas se referă la cunoașterea rezultatelor sau a așteptărilor dorite. Nici o instrucțiune nu ar trebui să înceapă fără ca toată lumea să aibă o înțelegere clară a ceea ce ar trebui să se întâmple în instruire. În această etapă se stabilesc obiectivele instruirii. În formularea obiectivelor se pune accentul pe ceea ce face studentul, nu profesorul. Ele includ și condițiile în care performanța va fi observabilă.
O altă componentă imporatntă a acestui model este cea reflexivă a evaluării, datorită căreia putem înțelege ce a mers bine și ce poate fi îmbunătățit în careva unități de conținut. Aceasta ne ajută la reproiectarea și îmbunătățirea cursului nostru.
Este o metodă ideală de evaluare a studenților. O folosesc la cursul Tehnologii Informaționale.