Let’s keep in touch by discussing teaching and learning-related topics via the TEACHME forum! Feel free to leave your comments on the hotly debated pedagogical issues and take part in the related discussions! We are happy to get your feedbacks and generate new ideas towards becoming an e-teacher!
-
O parte din noi deja au incercat sa aplice modelele ADDIE si/sau Backward in proiectarea unui curs.
Prin 2015 am aflat de modelul ASSURE:
A — Analyze learners;
S — State standards & objectives;
S — Select strategies, technology, media & materials;
U — Utilize technology, media & materials;
R — Require learner participation;
E — Evaluate & revise,
dar n-am avut timp sa-l practic.
Are cineva experienta in proiectarea curriculara bazata pe acest model????
Eu nu am astfel de experiență.
Eu folosesc acest model în proiectarea cursului Tehnologii Informaționale.
Primul pas în planificare este identificarea și analiza cursanților. Analiza se exprimă în termeni de competențe generale și specifice. Înțelegând care sunt competențele cursanților la începutul instruirii poate contribui la îmbunătățirea instruirii acestuia.
Al doilea pas se referă la cunoașterea rezultatelor sau a așteptărilor dorite. Nici o instrucțiune nu ar trebui să înceapă fără ca toată lumea să aibă o înțelegere clară a ceea ce ar trebui să se întâmple în instruire. În această etapă se stabilesc obiectivele instruirii. În formularea obiectivelor se pune accentul pe ceea ce face studentul, nu profesorul. Ele includ și condițiile în care performanța va fi observabilă.
O altă componentă imporatntă a acestui model este cea reflexivă a evaluării, datorită căreia putem înțelege ce a mers bine și ce poate fi îmbunătățit în careva unități de conținut. Aceasta ne ajută la reproiectarea și îmbunătățirea cursului nostru.
- You must be logged in to reply to this topic.