Seminarul metodologic “Abordarea STEM în predarea științelor exacte”, ediția a III-a

Monday April 8th, 2019 News

Pe 06 aprilie 2019, în incinta Universității de Stat din Tiraspol (UST) a fost organizat Seminarul metodologic “Abordarea STEM în predarea științelor exacte; ediția a III-a.

La Seminar au participat 44 de profesori și masteranzi. Au fost abordate un șir de subiecte legate de intredisciplinaritatea și transdisciplinaritatea Științelor, Tehnologiilor, Ingineriei și Matematicii:

  • Numere și ecuații celebre;

  • STEM și digital – sinergie constructivistă;

  • Abordarea STEM – versus competițiile matematice;

  • Elemente de grafică 3D în gimnaziu;

  • aScOrareinstrument util pentru crearea orarelor, paginilor web și a registrelor electronice;

  • Aspectul investigațional al educației STEM;

  • Vizualizarea și simularea modelelor matematice;

  • Modernizarea curriculei la matematică pentru învățământul general;

  • Jocuri, invarianți și probleme din teoria grafurilor.

Profesorii Universității de Stat din Tiraspol (Liubomir CHIRIAC, doctor habilitat, profesor universitar, Mihai CALALB, doctor în științe fizico-matematice, conferențiar universitar, Larisa SALI, doctor în științe pedagogice, conferențiar universitar, Tatiana VEVERIȚĂ, șef centru TI, lector superior, Teodora VASCAN, doctor în științe pedagogice, lector superior, Maria PAVEL, doctor în științe fizico-matematice, conferențiar universitar, Vadim REPEȘCO, doctor în științe fizico-matematice, conferențiar universitar, Andrei BRAICOV, doctor în științe fizico-matematice, conferențiar universitar, Marcel TELEUCĂ, doctor în științe fizico-matematice, conferențiar universitar) și-au împărtățit experiența STEM într-un mod captivant, interactiv și convingător.

Dezbaterile au pus în evidență mai multe probleme legate de modernizarea educației cu accent pe aplicabilitate, transdisciplinaritate, formări de competențe generale și specifice, utilizarea resurselor educaționale în format digital etc.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *